Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΠΝΟΣ

Ερώτηση? Γιατί ένας καπνιστής (ο οποίος προφανώς δεν τον ενδιαφέρει η υγεία του) για να απολαύσει το τσιγάρο του μαζί με τον καφέ του, το ποτό του, την κουβέντα με την παρέα του πρέπει να το κάνει στο σπίτι του ή κρυώνοντας έξω από ένα cafe, bar, ταβέρνα?

Ερώτηση? Γιατί ένας μη καπνιστής (ο οποίος προφανώς ενδιαφέρεται για την υγεία του) πρέπει να ανέχεται τον καπνό των ''άλλων'' σε ένα cafe, bar, ταβέρνα?

Ερώτηση? Γιατί τόσα χρόνια κανείς δεν ενδιαφερόταν για τον μη καπνιστή και επέτρεπαν στους ''άλλους'' να επιβαρύνουν την υγεία του?

Ερώτηση? Γιατί τόσα χρόνια ο μη καπνιστής δεν φώναζε για την υγεία του και τώρα φωνάζει κάποιος άλλος γιαυτόν?

Ερώτηση? Γιατί ξαφνικά ο ανώνυμος θαμώνας ενός καταστήματος που καπνίζει ονομάστηκε ''καπνιστής'', μεταφέρθηκε έξω απο το κατάστημα, στοχοποιήθηκε και στιγματίστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να νιώθει ένοχος που απολαμβάνει κάτι που ο νόμος του το επιτρέπει?

Ερώτηση? Γιατί δεν απαγορεύεται το τσιγάρο αφού είναι επιβλαβές αλλά εισπράτουν βαρύ φόρο από αυτό? Γιατί για το τσιγάρο χασίς ισχύει το αντίθετο και χάνει τόσους φόρους το κράτος? Και τα δυο σκοτώνουν.

Ερώτηση? Γιατί στο αυτοκίνητο μου που είναι προσωπικός ιδιωτικός μου χώρος απαγορεύεται να καπνίσω?

Ερώτηση? Γιατί κάνω όλες τις παραπάνω ερωτήσεις αφού τελικά στα περισσότερα cafe, bar, ταβέρνες που πάω μπορώ να καπνίσω με δικιά μου ευθύνη όπως μου λένε οι υπάλληλοι του εκάστοτε καταστήματος?

Και μια άσχετη τελευταία ερώτηση? Που βρήκε η υπάλληλος της Cosmote το κινητό μου τηλέφωνο που είναι Vodafone και μου πρότεινε ανταγωνιστικό συμβόλαιο? Εγώ γιατί όταν ψάχνω να βρω ένα κινητό δεν το βρίσκω πουθενά?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου